آموزشی

نیک اندیشان مفتخر به برگزاری دوره هایی کاملا کاربردی است که قسمتی از آن در محیط کار به صورت رایگان می باشد.

آموزشی

نیک اندیشان مفتخر به برگزاری دوره هایی کاملا کاربردی است که قسمتی از آن در محیط کار به صورت رایگان می باشد.

در شرایطی که بیشتر آموزش ها در کشورمان منتج به اشتغال نمی شود، موسسه ی نیک اندیشان مفتخر به برگزاری دوره هایی کاملا کاربردی است که قسمتی از آن در محیط کار به صورت رایگان می باشد. اساتید صرفا مدرس نیستند بلکه خود نیز در حوزه ای که تدریس می کنند دارای تجربه می باشند و کسب و کار دارند. در انتهای دوره ها گواهینامه معتبر و قابل استعلام دانشگاهی به افراد داده می شود و به بازار کار معرفی می گردند یا در دپارتمان های خدماتی نیک اندیشان مشغول به کار می شوند.

۱۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دوره ماساژ در موسسه نیک اندیشان با اعطای مدرک دانشگاهی و نیز مدرک بین المللی از دانشگاه انگلستان را پس از طی نمودن جلسات تئوری و عملی مورد آموزش قرار می گیرد. و نیز همچنین معرفی به کار را نیز در انتهای دوره خواهیم داشت.

مراکز آموزش دوره ماساژ تهران: ماساژ درمانی دستکاری علمی از بافتهای نرم بدن به منظور عادی سازی آن بافت ها است و از تکنیک های دستی است که شامل اعمال فشار ثابت یا متحرک ، نگه داشتن  یا جاد حرکت بدن یا بدن است. به طور کلی ماساژ شناخته شده است که بر گردش خون و جریان خون و لنف تأثیر می گذارد ،

ماساژ

ماساژ

باعث کاهش فشار عضلانی یا شل می شود ، بر روی سیستم عصبی از طریق تحریک یا آرام بخش تأثیر می گذارد و باعث بهبودی بافت می شود. این تأثیرات مزایای بسیاری را ارائه می دهد. دوره کاربر ماساژ

مزایای ماساژ

کاهش تنش عضلانی و سفتی

تسکین اسپاسم عضلانی

انعطاف پذیری بیشتر و دامنه حرکت

افزایش سهولت و کارایی حرکت

کاهش استرس و کمک به آرامش

تنفس عمیق تر و آسان تر

بهبود گردش خون و حرکت لنف

تسکین شرایط ناشی از تنش ، مانند سردرد و چشم

ارتقاء ترمیم سریع تر صدمات بافت نرم مانند عضلات کشیده شده و رباطهای اسپری شده و کاهش درد و تورم ناشی از چنین صدماتی

کاهش در تشکیل بافت زخم بیش از حد به دنبال صدمات بافت نرم

تقویت سلامت و تغذیه پوست

بهبود وضعیت استقرار از طریق تغییر الگوهای تنشی که بر وضعیت استقرار می یابد

کاهش استرس و ابزاری عالی برای مدیریت استرس

ایجاد احساس بهزیستی

کاهش سطح اضطراب

افزایش آگاهی از ارتباط ذهن و بدن

ارتقاء یک حالت آرام آگاهی ذهنی

مراکز آموزشی ماساژ غرب تهران

ماساژ درمانی همچنین دارای چندین مزیت بالینی مستند شده است. به عنوان مثال ، دوره ماساژ می تواند اضطراب را کاهش دهد ، عملکرد ریوی را در بیماران جوان مبتلا به آسم کاهش دهد ، پریشانی روانی و عاطفی را در افرادی که از بیماری التهابی مزمن روده رنج می برند ، افزایش وزن و پیشرفت حرکتی در نوزادان نارس را کاهش می دهد و

  • ali hadad
  • ۰
  • ۰

بازرگانی چیست؟

بازرگانی و تجارت بین المللی

 

بیشتر کشورا به دنبال افزایش صادراتشان هستند، درواقع بدنبال فروش محصول و صادرات آن‌ به کشورهای دیگر هستند.

بازرگانی و تجارت بین المللی حیطه ای است که در این‌ راه می تواند به رشد صادرات یک کشور  کمک کند. بازرگانی بر کسب و کار یک اقتصاد تاثیر می گذارد و در جریان خدمات کالا ها از مرحله تولید ( مواد خام، عرضه و… ) تا مرحله ای که به دست مصرف کننده می رسد ( توزیع و … ) حضور دارد.

بازرگانی پل ارتباطی بین عوامل تولید و مصرف کننده را ایجاد می‌کند و در دو محور زیر فعالیت دارد؛

۱_تهیه مواد، تولید و خدماتی که برای به گردش درآمدن تولید مفید است.

۲_تلاش در جهت هدایت کالای تولید شده و رسیدن به دست مصرف کنندگان.

دراین راه بازرگانی برنامه هایی تدوین می کند که با شناسایی سلیقه ها و نیاز مشتری، سعی می‌کند تا محصول و خدمات تولید شده تهیه و ‌عرضه شوند.

تجارت بین الملل قوانین و مقرراتی است که بازرگانی که، بین کشورهای مختلف در‌حال تجارت است، اجرا می شود. این‌نوع تجارت زمانی برقرار می شود که روابط بازرگانی از حد و مرز ملی گذشته است و چندین کشور در آن دخیل هستند.

مواردی که بازرگانی و تجارت بین المللی را پوشش می دهد گسترده هستند و برای اینکه بتوانید در بازرگانی و‌ تجارت بین المللی موفق باشید باید متخصص وکارشناس این حوزه باشید و آشنایی بسیار بالایی نسبت به قوانین بین الملل داشته باشید. در ادامه شما را با مواردی که شما برای موفق شدن در بازرگانی و ‌تجارت بین المللی به آنها نیاز دارید آشنا خواهیم کرد.

مهم ترین نکات در بازرگانی 
انتخاب کالای مناسب

قوانین بازار برای وارد کردن کالا

ترخیص کالا

حمل کالا

تسلط بر قوانین اینکوترمز

سفارش گذاری

اخذ مجوزهای لازم و طی کردن مراحل قانونی و….

به طور خلاصه بازرگانی و تجارت بین المللی مباحثی هستند که حقوق اقتصادی بین المللی را مورد بحث قرار می دهندو‌بدنبال صادرات کالا و‌افرایش تولید هستند.

  • ali hadad
  • ۰
  • ۰

دوره حسابداری و ورود به بازار کار

 

حسابدار به کسی گفته می شود که تمام امور مالی یک شرکت را بر عهده می گیرد و حتما باید دقت در کار خود بسیار دقیق باشید زیرا هر اشتباه هرچند کوچک باعث بهم ریختن تمامی امور مالی یک شرکت می شود .

حسابداری به انواع مالی، صنعتی و حسابداری دولتی تقسیم می شود :

حسابداری مالی: پایه و اساس حسابداری محسوب می شود.

حسابداری صنعتی: تنظیم بودجه و تعیین هزینه های استاندارد در این شاخه از حسابداری است.

حسابداری دولتی: تصمیم گیری صحیح مالی ، اطلاعات مالی وزارتخانه ها و …

که بهتر است فردی که می خواهد حسابدار شود به یک یا دو مورد از انواع دوره حسابداری بازار کار تسلط داشته باشد، علاوه بر آن قدرت بالای تجزیه و تحلیل اطلاعات، محاسبه سود وزیان شرکت، آشنایی کامل با سود و زیان وحقوق و دستمزد و هم چنین قوانین شرکت ها ، روابط عمومی بالا و … از جمله دیگر وظایف یک حسابدار می باشند.

حسابدار با تجربه می تواند در صورت موفقیت کاری به سمت مدیریت مالی دست پیدا کند و لازمه این کار دانستن و تسلط بر تمامی مهارت های ذکر شده است.

بسیار زیادند آموزشگاه هایی که در زمینه آموزش حسابداری فعالیت می کنند ولی هم هزینه بالایی دارند و هم دسترسی به آنها بسیار سخت و هم مدرک ارائه شده آن ها معتبر نیست ولی آموزشگاه نیک اندیشان به شما این امکان را می دهد که با کمترین هزینه نسبت به سایر آموزشگاه ها و امکان پرداخت هزینه اقساطی و صدور مدرک از دانشگاه و آکادمی DNW انگلستان نه از جهاد و یا بسیج دانشگاهی دوره های حسابداری ثبت نام کنید.

تمامی دوره های آموزشگاه نیک اندیشان به صورت مهارتی و کارگاهی و بخشی از آنها به صورت رایگان در محیط کار برگزار می گردد و لازم به ذکر است تمامی شعبات آموزشگاه نزدیک به مترو و دسترسی  آسانی دارند. برای کسب اطلاع بیشتر از دوره و ثبت نام می توانید به صفحه دوره حسابداری بازار کار مراجعه فرمایید.

  • ali hadad
  • ۰
  • ۰

نکات بورس


موفقیت در بازار بورس نیازمند یادگیری و تجربه است. یکی از مواردی که برای موفقیت در بازار بورس لازم است یادگیری اصطلاحات بورس می باشد.
در این جا شما را با چند مورد از مهم ترین اصطلاحات بورسی در کلاس آموزش بورس آشنا می کنیم.


اصطلاحات در بورس
تحلیل بنیادی: به دنبال محاسبه ارزش ذاتی هر سهم است و وضعیت کلی اقتصادی، صنعت و وضعیت مالی و شرکت را مطالعه می کند.
تحلیل تکنیکال: آمار فعالیت های بازار مانند حجم مطالعات و شناسایی الگوها را مطالعه می کند.
اوراق بدهی : اوراق بهادار یا اسنادی هستند که به موجب آن شرکت انتشار دهنده مبالغ بهره سالانه را در زمان هایی خاص به دارنده پرداخت می کند و در زمان مشخص اصل مبلغ را باز پرداخت می کند.
عرضه اولیه: زمانی که سهام یک شرکت برای اولین بار به بازار عرضه می شود به آن عرضه اولیه می گویند.

بازار خرسی: به زمانی گفته می شود که قیمت اوراق بهادار کاهش پیدا می کند منجر به ترس و بدبینی سرمایه گذاران می شود.
اصطلاحات دیگری نیز وجود دارد که شما به راحتی می توانید با آنها آشنا شوید و در بازار کلاس اموزشی بورس بکار ببرد.

 

یادگیری اصطلاحات بورس
یکی از بهترین آموزشگاه هایی که در زمینه برگزاری دوره های آموزشی صفر تا صد بورس و بازار کار آن موفق بوده است آموزشگاه نیک اندیشان می باشد.

این آموزشگاه با برگزاری دوره های متنوع که یکی از آنها آموزش بورس توسط تحلیلگر بازار بورس می باشد این امتیاز ویژه را دارد که شما را پس از پایان دوره آموزش بورس پشتیبانی کند تا در بازار بورس فعالیت کنید.
مدارک صادر شده در از دانشگاه و آکادمی DNW انگلستان می باشد و از بسیج یا جهاد دانشگاهی و دارای م کلاس اموزشی بورس هر و هلوگرام می باشد و قابل استعلام و پیگیری است.

 

هم چنین لازم به ذکر است هزینه دوره ها از سایر آموزشگاه ها ارزانتر می باشد و می توانید شهریه را به صورت اقساط نیز پرداخت نمایید.
تمامی شعبات آموزشگاه نیک اندیشان نزدیک به مترو و قابل دسترسی هستند و هم چنین شما دوره ها را به صورت کارگاهی و مهارتی آموزش می بینید و محتوای تمامی آنها مطابق با بازار کار است .

  • ali hadad
  • ۰
  • ۰

آشنایی با دوره های بازرگانی

 

بازرگانی سامانه ای است که بر کسب و‌‌ کار یک اقتصادتاثیر می گذارد. در واقع بازرگانی کل سامانه اقتصاد را که محیط تجارت را تشکیل می‌دهد در بر می گیرد و این‌ سامانه شامل سامانه های قانونی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و فناوری است که در حال عملیات در هر کشوری می ‌باشند.
در واقع می ‌توان بازرگانی را به عنوان دومین جز کسب و کار نام برد که شامل همه عملکردها و فعالیت های موسسات درگیر در انتقال کالا از تولید کننده به مصرف کننده است.
بازرگانی شامل :
بازرگانی داخلی که داد و ستد کالا و خدمات در داخل کشور است .
بازرگانی خارجی که داد و ستد کالاها و خدمات حمل و نقل دو کشور با یکدیگر است.
و بازرگانی منطقه ای که نوعی بازرگانی خارجی که دویاچند کشور در یک منطقه جغرافیایی باهم همکاری می کنند و امتیازات و تسهیلات مشترکی را برای یکدیگر در نظر می گیرند، می باشد.

نکات دوره بازرگانی

همانطور که‌ مطالعه کردید بازرگانی شاخه های متفاوتی دارد و می توانید مطابق با کاربردشان آنها را فرا بگیرید.
سر فصل های‌ دوره های بازرگانی با نام های بازاریابی بین المللی، بیمه، بازرگانی بین الملل، مدیریت مالی، مدیریت استراتژیک و تحول سازمانی در آموزشگاه های مختلف برگزار می شود.
یکی از آموزشگاه هایی که برگزار کننده دوره های بازرگانی می باشد، آموزشگاه نیک اندیشان است.
این آموزشگاه با کمترین هزینه، به صورت تئوری و عملی در محیط کار و امکان پرداخت شهریه به صورت اقساط در دوره های مختلف ثبت نام‌ به عمل می آورد.
محتوای تمامی دوره های این آموزشگاه مطابق با بازار کار می باشد و ‌دوره ها توسط متخصصین همان رشته تدریس داده می شود.
تمامی شعبات نیک اندیشان نزدیک به مترو و از دسترسی آسانی برخوردارند و شما به راحتی می توانید ثبت نام و در دوره بازرگانی شرکت نموده و پایان دوره ها مدرک نه از بسیج و جهاد بلکه از دانشگاه و آکادمی DNW انگلستان دریافت کنید و در نهایت معرفی به کار شوید. برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام در دوره می توانید به صفحه دوره بازرگانی مراجعه فرمایید.

  • ali hadad
  • ۰
  • ۰

دوره آموزش حسابداری در موسسه نیک اندیشان با اعطای مدرک دانشگاهی و نیز مدرک بین المللی از آکادمی DNW انگلستان را پس از طی نمودن جلسات تئوری و عملی مورد آموزش قرار می گیرد. و نیز همچنین معرفی به کار را نیز در انتهای دوره خواهیم داشت.

 

نرم افزار حسابداری فعالیت های روزانه کسب و کار شما شامل پرداخت صورتحساب ، ارسال فاکتور و ثبت کارمزد را ذخیره می نماید. اگر حسابهای مالی خود را به نرم افزار حسابداری خود وصل کرده اید ، انجام این کار آسان است. از یک چیز ، تعادل آنها اغلب در داشبورد ابزار یا صفحه اصلی ظاهر می شود ، باید فعالیت بانک و کارت اعتباری خود را نیز از نزدیک دور نگه دارید. همچنین می توانید ثبت نام آنلاین هر حساب را مشاهده کنید ، که شامل تراکنش هایی است که بانک شما را پاک کرده و به راه حل نرم افزار حسابداری شما وارد شده است به همراه مواردی که به صورت دستی وارد کرده اید. شما می توانید با حضور در یک ثبت نام کارهای زیادی انجام دهید. برای یک چیز ، آنها باید طبقه بندی شوند هزینه دفتر ، مالیات بر حقوق و دستمزد ،

آموزش حسابداری​​​​​​

 

که ابزاری را با اطلاعات مربوط به حساب های مالی ، مشتریان و فروشندگان خود و محصولات یا خدماتی که می فروشید جمع کرده باشید ، می توانید از این داده ها برای ایجاد معاملات استفاده کنید. اینها گزارشهایی را ارائه می دهند که می توانند بینشهای مهمی را ارائه دهند. ابزارهای جستجوی فوری و گزارشهای قابل تنظیم به شما کمک می کنند کوچکترین جزئیات را ردیابی کنید و یک نمای کلی از نحوه عملکرد شغل خود مشاهده کنید. بسته به مدت زمان فعالیت شما ، شروع به کار با یک ابزار نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچک می تواند از پنج دقیقه تا چند ساعت پس از ثبت نام برای یک حساب کاربری در هر جایی طول بکشد. ابزارهای نرم افزار حسابداری مشاغل کوچک هزینه اشتراک ماهانه را شارژ می کنند و معمولاً دوره حسابداری بازار کار آزمایشی رایگان را ارائه می دهند. هرچه ابزار بیشتری برای انجام این کار احتیاج داشته باشید ، نرم افزار حسابداری  کارهای تنظیمات شما راحت تر خواهد نمود.

  • ali hadad
  • ۰
  • ۰

 

نکات مهم در بورس

هنگامی که کلمه بورس به گوشمان می خورد یاد سرمایه گذاری و پول دار شدن و مهم ترین نکات در بورس می افتیم. بسیاری از کسانی که می خواند به بازار بورس پا بگذارند نیز به فکر کلاهبرداری های آن، تلف شدن وقت و مشکلات دیگری که ممکن است اصلا در بورس وجود نداشته باشد می افتند اما وارد شدن به بازار بورس مهارت هایی رو لازم دارد که اگر با آنها آشنا باشید به راحتی می توانید وارد بازار بورس شوید.

به معنای ساده بورس یعنی بازاری که در آن دارایی های مختلف مورد معامله قرار می گیرد. این بازار ها به سه دسته تقسیم می شوند: بورس کالا، بورس ارز، بورس اوراق بهادار .

بورس کالا : خرید و فروش کالا های مشخصی صورت می گیرد.

بورس ارز : در این نوع بورس خرید و فروش پول های خارجی صورت می گیرد.

بورس اوراق بهادار : در این بورس دارایی های مالی مورد معامله قرار می گیرد.

خرید و فروش در بورس

شما می توانید از چند طریق در بورس سرمایه گذاری کنید و مهم ترین نکات در بورس را یاد بگیرید، سرمایه گذاری مستقیم به این صورت است که سرمایه گذار با افتتاح حساب در کار گذاری ها به طور مستقیم اقدام به خرید و فروش و سهام در بورس می کند اما سرمایه گذاری غیر مستقیم به این صورت است که خودمان به خرید فروش سهام نمی پردازیم و به افراد متخصص مراجعه می کنیم از آن ها  مشورت می گیریم واین افراد به ما کمک می کنند تا در جای مناسب سرمایه گذاری کنیم .

یادگیری نکات بورس

برای یادگیری نکات بورس و وارد شدن به بازار کار آن با حداقل سرمایه شما می توانید توسط تحلیلگر و معامله گر بازار بورس آموزش ببیند . هلدینگ نیک اندیشان به شما این امکان را می دهد که بتوانید با کمترین هزینه و به صورت اقساط در دوره های صفر تا صد بازار بورس شرکت کنید و بلافاصله وارد بازار کار شوید. از دیگر امکانات ویژه ی این آموزشگاه این است که شما پس از پایان دوره مدرک از دانشگاه و آکادمی DNW انگلستان که قابل استعلام است دریافت می کنید نه از جهاد دانشگاهی و یا بسیج. تمامی دوره های آموزشگاه نیک اندیشان به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار میگردد و شعبات آن نزدیک به مترو و قابل دسترس هستند. شما می توانید برای ثبت نام در دوره های صفر تا صد بازار بورس به صفحه دوره آموزش بورس وارد شود.

  • ali hadad
  • ۰
  • ۰

ماساژ با سنگ داغ

ماساژ که امروزه یکی از بهترین راه برای درمان های عضلانی و همچنین رفع خستگی های طولانی مدت به شمار می رود نیز طرافداران زیادی را در سراسر جهان جذب کرده است. ماساژها انواع مختلف و گوناگونی دارند که ماساژ سنگ داغ یکی از معروف ترین و کاربردی ترین ماساژها است. تاریخچه ماساژ با سنگ داغ نیز به 2 هزار سال پیش باز می گردد که ابتدا چینی ها از این روش برای ماساژ درمانی و سپس بومیان آمریکا و همینطور سایر کشورهای دیگر نیز برای تسکین دردهای خود انجام می دادند.

نوع سنگ ماساژ
سنگی که این ماساژ با آن صورت می پذیرد نیز سنگ بازالت نام دارد که سنگی آتشفشانی بوده و دلیل استفاده از این سنگ، قدرت نگهداری گرما در مدت زمان زیاد است. ماساژ درمانی با سنگ داغ نیز توسط ماری نلسون که اهل اریزونا بود نیز تکامل یافت و به شکل کاملا اصولی و مدرن انجام می شد و همچنین به کارآموز های خود آموزش داد. اما ماساژ سنگ داغ به چه شکل صورت می گیرد؟ ابتدا سنگ های آتشفشانی بازالت را نیز توسط آب داغ و یا هیتر نیز گرم کرده و سپس بر روی برخی از نقاط بدن قرار می دهند، سنگ هایی که مورد استفاده قرار می گیرند نیز کاملا مسطح و بزرگ هستند تا تمام نواحی آن محدوده را در بر گیرد.

در برخی مواقع نیز ماساژتراپیست نیز با کمک سنگ ها نیز عضلات را ماساژ داده و گرمای سنگ ها را به عمق عضلات بدن نیز انتقال میدهند. حرارت و وزن سنگ ها باعث می شود تا عضلات گرفته شده باز شوند و همچنین جریان خون شدت گیرد. گرمای سنگ ها و وزن آنها دارای استاندارد هایی است تا هیچگونه مشکلی بوجود نیاید. حرارت سنگ هایی که استفاده می شود نیز معمولا بین 120 تا 130 درجه فارنهایت است البته در صورتی که گرمای سنگ ها فرد را آزار دهد نیز دمانی سنگ را کاهش داده سپس از آن استفاده می کنند.

نکات ماساژ سنگ داغ
در بسیاری از مراکز ماساژ درمانی نیز ماساژ با سنگ داغ توسط تراپیست های مجرب نیز انجام می شود و این نوع ماساژ طرفداران بسیاری را داراست. اگر مایل به یادگیری حرفه ای و تخصصی ماساژ سنگ داغ هستید می توانید در دوره ماساژ سنگ داغ با ما همراه باشید. موسسه نیک اندیشان در راستای اشتغال زایی و آماده سازی نیرو آماده به کار نیز دوره های بسیاری را برگزار می کند که دوره ماساژ یکی از دوره های پرطرفدار این مجموعه بوده.

لازم به ذکر است که تمامی دوره ها توسط اساتید مجرب و حرفه ای برگزار شده و در انتهای دوره پس از گذراندن امتحان ، مدرک تخصصی علمی کاربردی – DNW انگلستان به هنرجویان داده می شود و همچنین اگر مایل به کار بودند نیز به مراکز ماساژ و اسپا معرفی و مشغول به کار خواهند شد. در ادامه می توانید اطلاعاتی در خصوص کلاس ها و دوره ها را مشاهده کنید.

  • ali hadad
  • ۰
  • ۰

دوره بازرگانی

دوره بازرگانی  یک دوره آموزشی شامل مهارت های ال سی باز کردن ، ترخیص کالا ، واردات وصادرات و نیز مکاتبات بازرگانی می باشد. محتوای دوره کاملا منطبق با بازار کار است. این دوره آموزشی توسط مدیربازرگانی تدریس می شود. دوره بازرگانی به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد. در انتهای دوره به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هلوگرام از دانشگاه، فنی حرفه ای و آکادمی DNW انگلستان داده می شود. این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد و پس از اتمام دوره معرفی به کار(کاریابی) انجام می دهد. از مزایای موسسه نیک اندیشان قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات و شرایط پرداخت اقساطی آن است. لازم به ذکر است که مراکز هلدینگ آموزشی نیک اندیشان از دسترسی مناسب برخوردارند و نزدیک مترو قرار دارند. از امتیازات ممتاز این آموزشگاه اینست که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

  • ali hadad
  • ۰
  • ۰

دوره حسابداری بازار کار یک دوره آموزشی شامل تمام مهارت های حسابداری می باشد. محتوای دوره کاملا منطبق با بازار کاراست. این دوره آموزشی توسط مربی و مدیر حسابداری  تدریس می شود. دوره حسابداری بازار کار به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد. در انتهای دوره به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هلوگرام از دانشگاه، فنی حرفه ای و آکادمی DNW انگلستان داده می شود. این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد و پس از اتمام دوره معرفی به کار(کاریابی) انجام می دهد. از مزایای موسسه نیک اندیشان قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات و شرایط پرداخت اقساطی آن است. لازم به ذکر است که مراکز هلدینگ آموزشی نیک اندیشان از دسترسی مناسب برخوردارند و نزدیک مترو قرار دارند. از امتیازات ممتاز این آموزشگاه این است  که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

  • ali hadad