آموزشی

نیک اندیشان مفتخر به برگزاری دوره هایی کاملا کاربردی است که قسمتی از آن در محیط کار به صورت رایگان می باشد.

آموزشی

نیک اندیشان مفتخر به برگزاری دوره هایی کاملا کاربردی است که قسمتی از آن در محیط کار به صورت رایگان می باشد.

در شرایطی که بیشتر آموزش ها در کشورمان منتج به اشتغال نمی شود، موسسه ی نیک اندیشان مفتخر به برگزاری دوره هایی کاملا کاربردی است که قسمتی از آن در محیط کار به صورت رایگان می باشد. اساتید صرفا مدرس نیستند بلکه خود نیز در حوزه ای که تدریس می کنند دارای تجربه می باشند و کسب و کار دارند. در انتهای دوره ها گواهینامه معتبر و قابل استعلام دانشگاهی به افراد داده می شود و به بازار کار معرفی می گردند یا در دپارتمان های خدماتی نیک اندیشان مشغول به کار می شوند.

  • ۰
  • ۰

آموزش حرفه ای ماساژ

 

آموزش حرفه ای ماساژ آموزشی است که در آن‌ به طور کامل انواع ماساژ و مهارت های آنها به شما آموزش داده شود.

همه افراد فکر می‌ کنن ماساژ بسیار راحت و‌ یادگیری آن‌ آسان است اما اینطور نیست، شما باید بتوانید ماسور با تجربه و‌حرفه ای باشید و طوری به مشتریان خود خدمات بدهید که مشتری ثابت شما بشوند زیرا مهارت ماساژ بسیار کاربردی است و‌در صورتی که مشتریان خود را راضی نگه دارید می توانید به راحتی به درآمد بالایی برسید.

انواع مختلفی از دوره آموزش ماساژ وجود دارد که بسته به نوع کاربرد  و اصول آنها استفاده می شود، برای نمونه ماساژ سوئدی ،که این ماساژ برای درمان افسردگی، کاهش تولید هورمون استرس، بهبود عملکرد سیستم لنفاوی، بهبود سریع گرفتگی‌های عضلانی و… بسیار مفید است و تکنیک های خاص خود را دارد.

تکنیک های ماساژ

اصطحکاک که با فشار سریع و به صورت حرکت دایره ای است، ضربه که با کف دست برای ایجاد حرکات سریع انجام می‌شود وباعث شل شدن عضلات می‌شود و بسیاری از تکنیک های متفاوت دیگر که برای یک‌ماساژ سوئدی خوب لازم است.

هم چنین ماساژ تایلندی، فیس، فود، لاغری و ماساژ درمانی از دیگر انواع ماساژ هستند که تکنیک ها و کاربرد های مخصوص خودرا دارند وبرای یادگیری آن ها به آموزش حرفه ای ماساژ نیازمندید.

از آنجا که مهم ترین نکات ماساژ جامعه ما روبه پیری است و‌نیازمند به ماساژ در آینده ای نزدیک بسیار بیشتر از اوضاع کنونی می شود میتوان با یک دوره ماساژ حرفه ای و‌کسب مهارت در انواع ماساژبه درآمد بالایی دست پیدا کرد که بسیارآسان و کاربردی می باشد. پیشنهاد می شود دوره حرفه ای آموزش ماساژ را در آموزشگاه نیک اندیشان بگذرانید و‌در پایان دوره یک‌ ماسور حرفه ای با مدرک از دانشگاه و آکادمی‌ DNW انگلستان شوید که می تواند به راحتی با معرفی بکار توسط کادر کاریابی آموزشگاه نیک اندیشان مشغول به کار شود. برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام در دوره می توانید به صفحه دوره ماساژ مراجعه فرمایید.

  • ۹۹/۰۴/۰۷
  • ali hadad

نظرات (۳)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی