آموزشی

نیک اندیشان مفتخر به برگزاری دوره هایی کاملا کاربردی است که قسمتی از آن در محیط کار به صورت رایگان می باشد.

آموزشی

نیک اندیشان مفتخر به برگزاری دوره هایی کاملا کاربردی است که قسمتی از آن در محیط کار به صورت رایگان می باشد.

در شرایطی که بیشتر آموزش ها در کشورمان منتج به اشتغال نمی شود، موسسه ی نیک اندیشان مفتخر به برگزاری دوره هایی کاملا کاربردی است که قسمتی از آن در محیط کار به صورت رایگان می باشد. اساتید صرفا مدرس نیستند بلکه خود نیز در حوزه ای که تدریس می کنند دارای تجربه می باشند و کسب و کار دارند. در انتهای دوره ها گواهینامه معتبر و قابل استعلام دانشگاهی به افراد داده می شود و به بازار کار معرفی می گردند یا در دپارتمان های خدماتی نیک اندیشان مشغول به کار می شوند.

  • ۰
  • ۰

دوره حسابداری و ورود به بازار کار

 

حسابدار به کسی گفته می شود که تمام امور مالی یک شرکت را بر عهده می گیرد و حتما باید دقت در کار خود بسیار دقیق باشید زیرا هر اشتباه هرچند کوچک باعث بهم ریختن تمامی امور مالی یک شرکت می شود .

حسابداری به انواع مالی، صنعتی و حسابداری دولتی تقسیم می شود :

حسابداری مالی: پایه و اساس حسابداری محسوب می شود.

حسابداری صنعتی: تنظیم بودجه و تعیین هزینه های استاندارد در این شاخه از حسابداری است.

حسابداری دولتی: تصمیم گیری صحیح مالی ، اطلاعات مالی وزارتخانه ها و …

که بهتر است فردی که می خواهد حسابدار شود به یک یا دو مورد از انواع دوره حسابداری بازار کار تسلط داشته باشد، علاوه بر آن قدرت بالای تجزیه و تحلیل اطلاعات، محاسبه سود وزیان شرکت، آشنایی کامل با سود و زیان وحقوق و دستمزد و هم چنین قوانین شرکت ها ، روابط عمومی بالا و … از جمله دیگر وظایف یک حسابدار می باشند.

حسابدار با تجربه می تواند در صورت موفقیت کاری به سمت مدیریت مالی دست پیدا کند و لازمه این کار دانستن و تسلط بر تمامی مهارت های ذکر شده است.

بسیار زیادند آموزشگاه هایی که در زمینه آموزش حسابداری فعالیت می کنند ولی هم هزینه بالایی دارند و هم دسترسی به آنها بسیار سخت و هم مدرک ارائه شده آن ها معتبر نیست ولی آموزشگاه نیک اندیشان به شما این امکان را می دهد که با کمترین هزینه نسبت به سایر آموزشگاه ها و امکان پرداخت هزینه اقساطی و صدور مدرک از دانشگاه و آکادمی DNW انگلستان نه از جهاد و یا بسیج دانشگاهی دوره های حسابداری ثبت نام کنید.

تمامی دوره های آموزشگاه نیک اندیشان به صورت مهارتی و کارگاهی و بخشی از آنها به صورت رایگان در محیط کار برگزار می گردد و لازم به ذکر است تمامی شعبات آموزشگاه نزدیک به مترو و دسترسی  آسانی دارند. برای کسب اطلاع بیشتر از دوره و ثبت نام می توانید به صفحه دوره حسابداری بازار کار مراجعه فرمایید.

  • ۹۹/۰۳/۲۹
  • ali hadad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی