آموزشی

نیک اندیشان مفتخر به برگزاری دوره هایی کاملا کاربردی است که قسمتی از آن در محیط کار به صورت رایگان می باشد.

آموزشی

نیک اندیشان مفتخر به برگزاری دوره هایی کاملا کاربردی است که قسمتی از آن در محیط کار به صورت رایگان می باشد.

در شرایطی که بیشتر آموزش ها در کشورمان منتج به اشتغال نمی شود، موسسه ی نیک اندیشان مفتخر به برگزاری دوره هایی کاملا کاربردی است که قسمتی از آن در محیط کار به صورت رایگان می باشد. اساتید صرفا مدرس نیستند بلکه خود نیز در حوزه ای که تدریس می کنند دارای تجربه می باشند و کسب و کار دارند. در انتهای دوره ها گواهینامه معتبر و قابل استعلام دانشگاهی به افراد داده می شود و به بازار کار معرفی می گردند یا در دپارتمان های خدماتی نیک اندیشان مشغول به کار می شوند.

  • ۰
  • ۰

ماساژ با سنگ داغ

ماساژ که امروزه یکی از بهترین راه برای درمان های عضلانی و همچنین رفع خستگی های طولانی مدت به شمار می رود نیز طرافداران زیادی را در سراسر جهان جذب کرده است. ماساژها انواع مختلف و گوناگونی دارند که ماساژ سنگ داغ یکی از معروف ترین و کاربردی ترین ماساژها است. تاریخچه ماساژ با سنگ داغ نیز به 2 هزار سال پیش باز می گردد که ابتدا چینی ها از این روش برای ماساژ درمانی و سپس بومیان آمریکا و همینطور سایر کشورهای دیگر نیز برای تسکین دردهای خود انجام می دادند.

نوع سنگ ماساژ
سنگی که این ماساژ با آن صورت می پذیرد نیز سنگ بازالت نام دارد که سنگی آتشفشانی بوده و دلیل استفاده از این سنگ، قدرت نگهداری گرما در مدت زمان زیاد است. ماساژ درمانی با سنگ داغ نیز توسط ماری نلسون که اهل اریزونا بود نیز تکامل یافت و به شکل کاملا اصولی و مدرن انجام می شد و همچنین به کارآموز های خود آموزش داد. اما ماساژ سنگ داغ به چه شکل صورت می گیرد؟ ابتدا سنگ های آتشفشانی بازالت را نیز توسط آب داغ و یا هیتر نیز گرم کرده و سپس بر روی برخی از نقاط بدن قرار می دهند، سنگ هایی که مورد استفاده قرار می گیرند نیز کاملا مسطح و بزرگ هستند تا تمام نواحی آن محدوده را در بر گیرد.

در برخی مواقع نیز ماساژتراپیست نیز با کمک سنگ ها نیز عضلات را ماساژ داده و گرمای سنگ ها را به عمق عضلات بدن نیز انتقال میدهند. حرارت و وزن سنگ ها باعث می شود تا عضلات گرفته شده باز شوند و همچنین جریان خون شدت گیرد. گرمای سنگ ها و وزن آنها دارای استاندارد هایی است تا هیچگونه مشکلی بوجود نیاید. حرارت سنگ هایی که استفاده می شود نیز معمولا بین 120 تا 130 درجه فارنهایت است البته در صورتی که گرمای سنگ ها فرد را آزار دهد نیز دمانی سنگ را کاهش داده سپس از آن استفاده می کنند.

نکات ماساژ سنگ داغ
در بسیاری از مراکز ماساژ درمانی نیز ماساژ با سنگ داغ توسط تراپیست های مجرب نیز انجام می شود و این نوع ماساژ طرفداران بسیاری را داراست. اگر مایل به یادگیری حرفه ای و تخصصی ماساژ سنگ داغ هستید می توانید در دوره ماساژ سنگ داغ با ما همراه باشید. موسسه نیک اندیشان در راستای اشتغال زایی و آماده سازی نیرو آماده به کار نیز دوره های بسیاری را برگزار می کند که دوره ماساژ یکی از دوره های پرطرفدار این مجموعه بوده.

لازم به ذکر است که تمامی دوره ها توسط اساتید مجرب و حرفه ای برگزار شده و در انتهای دوره پس از گذراندن امتحان ، مدرک تخصصی علمی کاربردی – DNW انگلستان به هنرجویان داده می شود و همچنین اگر مایل به کار بودند نیز به مراکز ماساژ و اسپا معرفی و مشغول به کار خواهند شد. در ادامه می توانید اطلاعاتی در خصوص کلاس ها و دوره ها را مشاهده کنید.

  • ۹۹/۰۳/۲۵
  • ali hadad

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی